Z novo limuzino A6 Audi nadaljuje modelno ofenzivo. Z novostjo cilja predvsem na poslovne stranke. Tehnologija, cena in dizajn so recept za uspeh, so prepričani v Ingolstadtu. Audi v letu 2025 v kratkih presledkih predstavlja novost za novostjo. Le nekaj tednov po novem karavanskem A6 avantu sledi limuzina. Pričakuje se, da bo všeč poslovnim strankam in statusno ozaveščenim voznikom v Evropi, na Kitajskem in v ZDA.
Audi trenutno čuti posledice težkih razmer. Carinske odločitve v ZDA proizvajalcu vozil iz Ingolstadta povzročajo preglavice, saj tako kot tudi Porsche nima svoje tovarne v ZDA.

Tako kot avant, tudi limuzina A6 temelji na arhitekturi PPC. Stavi na eleganco ter visokokakovostne podrobnosti. Audi pošilja pomemben signal tudi s ceno: limuzina bo ob prihodu poleti v Nemčiji stala vsaj 55.000 evrov – 3000 evrov manj od karavana.
Tehnično se limuzina ne razlikuje od karavanske avant različice. Več o novem A6 avantu lahko preberete v našem članku na povezavi tukaj.

Audi ostaja previden pri ponudbi agregatov
V primerjavi s predhodnikom se je limuzina močno povečala. Z dolžino 4,99 metra sega v petmetrski razred. Medosna razdalja je 2,93 metra, kar pomeni, da bodo imeli potniki na zadnjih sedežih veliko prostora za noge. Prtljažnik ima volumen 492 litrov, kar je zgolj 11 litrov manj kot pri avantu.

Oblikovno je bil cilj narediti eleganten, a bolj športen avto. Količnik zračnega upora 0,23 je najnižji, kar jih je Audi kadarkoli dosegel z motorjem z notranjim zgorevanjem. Izostren pa ni le dizajn – bolj intenzivna naj bi bila tudi izkušnja vožnje. Limuzina je prvič opcijsko opremljena s krmiljenjem zadnje preme, ki v kombinaciji z zračnim vzmetenjem zagotavlja večjo okretnost. Ta sistem se je izkazal že pri avantu.

Audi ostaja previden na področju pogonskih sklopov. Osnova sta 2,0-litrski bencinski in dizelski motor, vsak s po 204 KM (150 kW). Nad njima je bencinski motor V6 s 367 KM (270 kW). V pripravi so še druge različice: poleg priključnega hibrida bodo verjetno sledili tudi zmogljivejši motorji. Športne različice audi sport – kot sta S6 in RS6 – veljajo za samoumevne.


