Avto
1084 ogledov

Na nemški avtocesti ponujajo vožnjo "brez rok" na volanu pri 130 km/h

1/5
Audi
Audi je že leta 2015 predstavil testno vozilo A7 piloted driving concept, ki po avtocesti vozi samo. To pomeni, da samo pospešuje, zavira, ter prediktivno, tekoče in v sodelovanju z ostalimi udeleženci v prometu menja vozne pasove. Audi se je odločil, da bi zdaj rad pridobil vtise svojih strank.

V ta namen so organizirali testne vožnje s pilotskimi avtomobili po nemški avtocesti, ki je odprta za ves promet. Izbrane stranke in ljubitelji znamke bodo med predstavitvenimi vožnjami z audijem A7 piloted driving concept na nemški avtocesti A9 severno od Münchna tako prvič lahko spoznali pilotirano vožnjo. 

Lj. obroč Avto V novi BMW petici smo na Lj. obvoznici spustili volan iz rok

45-kilometrska vožnja se bo začela na razstavnem prostoru na münchenskem letališču. Nato bo pot vodila po avtocesti A9, ki je del digitalnega avtocestnega preizkusnega poligona in po kateri avtomobil sam vozi s hitrostjo 130 km/h. Pri običajnem prometnem toku bo pilotirana tura trajala približno 60 minut, v vozilu pa bo ves čas prisoten Audijev strokovnjak. Sodelujoče bodo po vožnji povprašal za njihovo mnenje: njihovi občutki bodo vključeni v razvoj prihodnjih avtomatiziranih voznih funkcij.

Kdor se zanima za testno vožnjo, se je lahko udeleži od 20. julija naprej, vožnje pa bodo potekale tudi še v avgustu. Audi potencialne testne voznike nagovarja preko različnih komunikacijskih kanalov. To poteka preko strani družbenih omrežij, ki jih upravlja Audi Deutschland. Poleg tega je družba Audi Business Innovation GmbH med uporabniki prestižne mobilnostne storitve Audi on demand izžrebala srečneže, ki se bodo lahko udeležili testne vožnje. Tudi udeleženci programa zvestobe Miles and More lahko svoje zbrane milje unovčijo za vožnjo z avtonomnim vozilom.

Sam vozil že po treh celinah

Audi je od leta 2015 testno vozilo Audi A7 piloted driving concept uporabil že na treh celinah. Posebnost pri tehnologiji avtonomne vožnje je osrednji krmilnik asistenčnih sistemov (zFAS), ki iz podatkov, ki jih prejme iz vseh senzorjev, nenehno izračunava podobo okolice. Kot sestavni del serijske opreme bo krmilnik zFAS (v velikosti prenosnega računalnika) prvič na voljo v novem audiju A8. Luksuzna limuzina je bila prejšnji teden premierno predstavljena na prireditvi Audi Summit v Barceloni in je zasnovana za visoko avtomatizirano vožnjo v skladu s standardom SAE Level 3. Audi AI pilot za zastoje bo vozniku omogočal, da bo na hitrih cestah v gostem prometu s hitrostjo do 60 km/h nalogo vožnje predal avtomobilu.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.