Avto
1973 ogledov

"Digitalni angel varuh" za motoriste

Bosch
Bosch razvija sistem Help Connect, ki naj bi bil nekaj podobnega klicu v sili, kar poznamo v avtomobilih.

Sistem samodejnega klica v sili e-Call je od leta 2018 obvezen za vse avtomobile, prodane v Evropi. Ne pa tudi za motorna kolesa. Hkrati motoristi spadajo med najbolj ranljive udeležence v prometu. Če so udeleženi v prometni nesreči, so posledice običajno resne. Motoristi niso zaščiteni z varnostnimi blazinami, varnostnimi pasovi ali s konstrukcijo, kot pri avtomobilih.

Čepna svečka Hidria Avto Hidria z napredno svečko premagala Bosch in Valeo

Pogosto je v primeru prometne nesreče najpomembnejši mejnik pri preživetju čas. Hitra pomoč jim lahko reši življenje. Zato so pri enem največjih dobaviteljev sistemov avtomobilski industriji predstavili sistem Help Connect, ki ga je član upravnega odbora družbe Harald Kroeger poimenoval kar "digitalni angel varuh".

 | Avtor: Bosch Bosch

Samodejno parkiranje NIKOLI VEČ KOT DANES Avto Bosch pojasnil, kako bomo parkirali čez nekaj let

Rešitev je podobna kot pri avtomobilih, vendar pa se motocikli nimajo vgrajene kartico SIM v infotainment sistemu. Zato je bil pri e-klicu za motocikle pristop nekoliko drugačen. Senzor so povezali z enoto stabilizacijskega sistema Bosch MSC (nadzor stabilnosti motornih koles), ki 100-krat na sekundo zaznava hitrost, nagib, pojemke ali delovanje ABS. Zahvaljujoč tem podatkom lahko sistem prepozna kritične situacije in oceni, ali se je zgodila nesreča ali, ne. Hkrati pa zazna lažna opozorila, na primer v primeru padca motocikla.

Verižno trčenje Izpoved Slovenca Avto Po trku na Hrvaškem se mu je sprožil klic v sili

Če help connect zazna, da je voznik padel, podatke preko bluetooth povezave posreduje na mobilni telefon. Aplikacija Bosch Vivatar se nato poveže z Boschevim servisnim centrom. Slednji potem vzpostavi stik z reševalno službo. Pri Boschu so poudarili, da bil lahko omenjeno funkcijo kasneje vključili tudi v aplikacije proizvajalcev motociklov. Funkcionalnost sistema je Bosch preveril z osemnajstimi različnimi preizkusi trčenja. Tehnologija bo najprej namenjena nemškemu trgu.
 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.