Znamka Omoda spada pod koncern Chery, ki je največji kitajski proizvajalec vozil. Trenutno tržijo dva športna terenca – omoda 5 in omoda 9, ponudba pa se bo kmalu povečala za vmesni model omoda 7. v dolžino meri 4,66 metra, v širino 1,872 metra in v višino 1,670 metra. Glavni konkurenti na trgu bodo hyundai tucson, toyota RAv4, kia sportage, VW tiguan ...
Oblika je zelo samosvoja, z "neomejeno" sprednjo masko s satovjem in z zadnjimi lučmi z grafiko "strele". Tipična za znamko je oblika zadnjega stebrička in lebdeča streha. Aerodinamiko izboljšujejo vdolbine za vratne kljuke.
Odleteli smo na Kitajsko in spoznali model omoda 4. Članek tukaj.
Osnovno različico predstavlja 4-valjni 1.6 TGDI (110 kW) bencinski motor s turbopolnilnikom. Pospešek od 0 do 100 km/h je 10,4 sekunde, največja hitrost pa 190 km/h. Veliko bolj zanimiv pa je priključni hibrid 1.5 SHS (Super Hybrid System). Njegov 4-valjnik, ki je prek menjalnika DHT povezan z elektromotorjem, doseže skupno moč 150 kW. Vedno sta gnani sprednji kolesi. Baterija s kapaciteto 18,2 kWh omogoča do 80 kilometrov vožnjo v izključno električnem načinu. Prednost je, da podpira hitro polnjenje z enosmernim tokom. Baterija naj bi se od 10 do 80 % napolnila v približno 20 minutah.
Notranjost zaznamujeta 10,25-palčna digitalna instrumentna ploščo in 15,6-palčni infotainment sistem. Brezžična povezljivost Android Auto in Apple CarPlay je standardna, prav tako kamera, ki pokriva vse kote okoli vozila kot 21 naprednih sistemov za pomoč vozniku (ADAS). Med funkcijami za udobje so ogrevan volan, avdio sistem Sony s šestimi zvočniki in hlajen indukcijski polnilnik.
Najzmogljivejša različica dodaja električno nastavljive in prezračevane sedeže, strešno okno in 4-področno klimatsko napravo. Prtljažnik ima volumen velikodušnih 639 litrov. Podvozje združuje sprednje vzmetenje McPherson in zadnjo večvodilno premo.