Naslednik S-typa, zamišljen kot tekmec BMW seriji 5 in mercedesovemu razredu E, največ novosti
prinaša v oblikovalskem smislu. Pod njegovo obliko se je podpisal
Ian Callum, navdih pa je našel v prvih različicah modela XJ, ki so ga izdelovali
med letoma 1968 in 1973. Pri Jaguarju so ponosni, da so recept križanja razkošja in športnosti
privedli do nove meje, oziroma naredili izvirni avtomobil kupejevskih linij in izrednega udobja za
pet potnikov.
Poleg udobja in vsaj 500-litrskega prtljažnika Britanci dodajajo še kakovostne materiale in
tehnološke inovacije (tehnologijo touch-screen, napredni avtomatski menjalnik, vrhunski audiosistem
z osmimi zvočniki znamke Bowers & Wilkins).
Štirikolesnik bo na trg prispel s tremi bencinskimi in enim dizelskim motorjem. Osnova je
bencinski 3,0-litrski motor V6 s 176 kW/240 KM. Tu sta še 4,2-litrski V8 motor V8 z močjo 220
kW/300 KM ter drugi, ki je podprt s kompresorjem, ki razvije 309 kW/420 KM. Vsi trije modeli so
opremljeni s šeststopenjskim avtomatskim menjalnikom, najvišja hitrost pa je omejena na 250 km/h.
Dizelska različica XF ima vgrajen 2,7-litrski agregat moči.
8
ogledov
Naslednik S-typa
Novi XF bo zvezda jaguarjevega razstavnega prostora na 62. avtomobilskem sejmu v Frankfurtu.