M kot mamba. M kot M5. Test BMW legendarne oznake v precej drugačni tehnični zasnovi. Je še tako dober ali pa je samo pregrešno dražji in težji? Eno dobro lastnost je gotovo ohranil - tisto posebno draž tudi med novodobnimi ljubitelji avtov.
Že v manj kot eni uri vožnje v testnem BMW M5 se je zgodilo prvič. Po mestnih ulicah sem se že v mraku prebijal skozi promet proti dotični tehnični trgovini. Ko sem na parkirišču lezel iz matirano črne lovsko-bombniške križarke M5, se za menoj pripelje avto, iz sopotnikovega sedeža pa še skorajda med gibanjem kot iz zasede skoči golobradi mladenič: "A lahko prosim naredim nekaj 'fotk' vašega avta?", je prijazno poprosil. Seveda. Daj.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
C,c,c, vsi ti konji blazno pomagajo, ko voziš po kakšni coni, kjer je omejitev 30 ali 40 km/h 🤣
Saj mu ne rabi slediti. Bo že videla dim, ko se bo brennerwagen vžgal ;-)