Ime Hyundai uporabniki interneta najpogosteje črkujejo napačno, poroča portal Confused.com. Južnokorejska znamka je v globalnih iskanjih v povprečju napačno črkovana v skoraj 2,25 milijona primerih na mesec.
Za študijo je portal analiziral globalna iskanja iz iskalnikov in filtriral napačno napisana iskanja za znamke in modele, vključene v študijo. Hyundai se v iskalniku Google najpogosteje napačno črkuje kot Hundai (799.000 iskanj na mesec), Hyndai (454.000-krat), Hyundia (202.000) in Huyndai (182.000).
Na drugem mestu po napačnih črkovanjih je znamka Volkswagen s povprečno 1.156 milijoni napačno črkovanih iskanj. Wolksvagen (309.000-krat) je najbolj pogost napačen vnos v iskalnik, sledijo Volkswagon (306.000), Wolsvagen (142.000) in Volkwagen (104.000-krat). Druga nemška znamka Porsche je na tretjem mestu z 1,01 milijona napak. Proizvajalec športnih avtomobilov je običajno napačno napisan kot Porche, sledijo pa mu Porsche, Porsh ali Porsch. Kot razkrivajo na spletnem portalu je Tesla najbolj iskana znamka z okoli 11 milijoni iskanj na mesec, s 539.000 napačno črkovanimi izrazi pa je na skupno šestem mestu.
Google je plačal od 400 do 800 dolarjev za dnevno spletno delo od doma. Prvi mesec sem od Googla doma prejel 21.758 $, prejšnji mesec pa sem plačal 29.467 $ za 3-urni delovnik. To naredim ............ >>>>>>>>>> 𝑾𝒘𝒘.𝑱𝒐𝒃𝒛𝑪𝒂𝒓𝒕.𝑪𝒐𝒎