Oglaševanje
1116 ogledov

Nič denarja, malo časa, vrhunska kvaliteta

joga Shutterstock
V jesen sem zakorakala z Varuhom zdravja, s pomočjo katerega poleg imunskega sistema poskrbim še za lepo in gibčno telo ...

Poletje je mimo, zaradi mrzlega in slabega vremena z otrokoma vedno več časa prebijem v notranjih prostorih. Ko ju zvečer uspavam, imam nekaj časa zase, ki bi ga lahko izkoristila za telovadbo. A je tedaj prepozno, da bi se odpeljala v bližnji športni center v fitnes ali na skupinsko vadbo. Skupaj s prevozom in pripravami bi mi to vzelo vsaj dve uri. Tako obsedim doma pred televizijo in sem iz dneva v dan bolj lena, tehtnica že kaže rdeče številke.

Prav zato sva se s prijateljico odločili za nov izziv in vpis k Varuhu zdravja. Kaj je to? Gre za program aktivnega varovanja zdravja oziroma spletno telovadnico z vrhunskimi inštruktorji pri Vzajemni, ki je odprta in primerna za vsakogar.

Na voljo so številne kratke brezplačne vadbe, ki vam bodo vzele malo časa, a podarile zelo veliko. Izbirate lahko med vadbami aerobike, vadbami za hujšanje, oblikovanje telesa, jogo, pilatesom, vajami, prilagojenimi invalidom, nosečnicam, vajami za zdrav hrbet in tako naprej.

S prijateljico sva si obljubili, da bova za začetek telovadili vsaj trikrat na teden, vsaka v varnem zavetju svojega doma. Ob koncu tedna se bova nagradili s pijačo, ki jo plača tista z manj vadbami.

Kako do brezplačne spletne telovadnice

Trditev, da so začetki najtežji, bo držala. V dnevni sobi sem si pripravila prostor za svoj prenosni računalnik, kjer se bo vadba odvijala in ji bom najlažje sledila. Pripravila sem si kozarec vode, brisačo in se športno oblekla ter obula. Za prijetnejše vzdušje sem prižgala še dišečo svečo, ki me v tem sivem vremenu malce dvigne.

Seveda sem že pred tem prek računalnika vstopila v spletno telovadnico TUKAJ in se vključila v program Varuh zdravja. Registracija je enostavna, nato sem lahko izbirala med petimi cilji, ki jih želim doseči: zdravo hujšanje, fit in izoblikovano telo, gibljivost in mobilnost telesa, sprostitev za dušo in telo, zdravje in dobro počutje.

Ker je izbira vadb z vrhunskimi inštruktorji tako pestra, sem imela kar nekaj težav z odločitvijo, saj bi rada preizkusila kar vse. Kot vidite na spodnji fotografiji, lahko sami izberete tudi nivo vadbe – osnovni, srednji ali težji, izbirate lahko med dolžino vadbe in vrsto.

Varuh zdravja | Avtor: Vzajemna Vzajemna

Začela sem s 15-minutno funkcionalno vadbo z Najo, med katero se porabi 115 kalorij in je namenjena razgibavanju celega telesa, s poudarkom na zadnjici. Po kratkem ogrevanju je sledila prikupna koreografija, vadba se je zaključila z vajami za zadnjico.

Naja - Varuh zdravja | Avtor: Vzajemna Vzajemna
Ker je vadba tako prijetna in ker se je v meni hitro prebudil tekmovalni duh, sem si zavrtela še 15-minutno jogo za zdravo hrbtenico z inštruktorico Vito, kjer potrebuješ le nekaj minut, da sprostiš in razbremeniš napetosti v vratu in hrbtu. Pri tej vadbi porabiš približno 90 kalorij. Za vadbo sem potrebovala le udobna oblačila in podlogo, telovadne copate sem sezula in telovadila kar bosa.

Vita - Varuh zdravja | Avtor: Vzajemna Vzajemna
Nad jogo za zdrav hrbet sem bila tako navdušena, da sem jo takoj priporočila tudi staršem, skupaj z mano pa sta jo že drugi dan po šoli izvajala otroka. Z njima sem drugi dan poizkusila tudi 15-minutni program visokointenzivnega treninga z Evo, kjer krepiš celotno telo, porabiš 120 kalorij, za vadbo pa ne potrebuješ nobenih pripomočkov.

Eva - Varuh zdravja | Avtor: Vzajemna Vzajemna

Ker je 15 minut hitro mimo, se med vadbo tudi otroka nista naveličala in sta vztrajala do konca. Čeprav sem telovadila z užitkom, sem si obljubila, da na začetku ne bom telovadila več kot pol ure na dan. Čez dva tedna bom morda nivo vadbe in čas izvajanja nekoliko podaljšala.

Priznam, začetne priprave, odločitev in obljuba terjajo nekaj napora, da izstopimo iz cone udobja, mehkega fotelja in pripravimo telo v pogon. Ko enkrat začneš, pa steče kot po maslu in zato ne potrebuješ ne denarja in ne obilice časa. S prijateljico si vsak dan sproti pošiljava slikice vadbe in sva zaenkrat obe zelo pridni. Tudi nagrada ob koncu tedna vsekakor pripomore k dodatni motivaciji.