Oglaševanje
12 ogledov

OMD ponovno globalna medijska agencija leta

Polona Javornik Žurnal24 main
Agencija OMD, ki jo v Sloveniji vodi Polona Javornik, je po desetletju poslovanja postala prava mojstrica v zmagovanju. Po mnenju strokovne revije Adweek je globalna medijska agencija leta čedalje uspešnejša, saj je odnesla že sedem od osmih zmag. Na svetovni ravni so najnovejše stranke agencije OMD Levi’s, Tourism Australia in Groupe Bel, kar pomeni 444 milijonov dolarjev prihodka.

OMD pa ni le našla pravega ključa za pridobivanje novih strank. Junija 2011 je bila na festivalu v Cannesu tej medijski mreži izkazana največja čast, saj je odnesla domov osem kanskih levov. Med nagradami iz Cannesa je tudi zlati lev za najboljšo uporabo oznamčene vsebine (Branded Content), ki ga je prejela za svoje delo v kampanji "GT Academy" za Nissan.

Mainardo de Nardis, globalni izvršni direktor OMD, je spregovoril o uspehu v Cannesu: "Ustvarjalnost je zelo težko meriti. Mi smo jo merili tako, da smo si prizadevali za več nagrad kot vsi drugi. Na ta način merimo, kaj lahko zares dosežemo v smislu ustvarjalnosti in inovativnosti."

OMD je pokazala svojo ustvarjalnost tudi na področju digitalnih medijev. Lani na primer se je vključila v priljubljeno igro FarmVille na Facebooku, da bi pomagala preoblikovati Frito-Lay, potem ko je ta uvedel naravno linijo slanih prigrizkov. Rezultat tega je bil, da je Frito-Lay v enem samem dnevu dobil 1,8 milijona odzivov "všeč mi je", in tako s prvega mesta najhitreje rastoče Facebookove strani blagovne znamke izrinil Oreo družbe Nabisco,  po podatkih Guinnesove knjige svetovnih rekordov.

OMD je v partnerstvu s stranko GE lani poleti uvedla inkubator inovacij Innovation Incubator, digitalni medijski laboratorij, v katerem je ducat skrbno izbranih podjetnikov študentov z univerz, kot so MIT, Harvard in Stanford, razvijalo digitalne medijske in marketinške rešitve.

"Nove stvari, ki se jih lotevamo, običajno pritegnejo ljudi, ki presežejo krog naših običajnih vsakdanjih strank, in to nam omogoča, da res naredimo vtis na medije, marketing, promocijo in digitalne medije. Našim strankam dodaja vrednost na tak način, ki ga še niso doživele, in zdi se, da naša konkurenca tega ne počne," je povedal Mainardo de Nardis.

"OMD je zelo usmerjena v prihodnost in vedno je zelo proaktivna pri iskanju velikih priložnosti za povečanje poslovanja in preskušanje novih stvari," pravi Kim Kadlec, podpredsednica globalne skupine za trženje pri družbi Johnson & Johnson, ki je globalna stranka OMD.

Ko je druga stranka, Intel, poskušala okrepiti podobo svojih jedrnih procesorjev med oblikovalci in inovatorji na področju tehnologije, se je OMD odločila za empirično pot ter se povezala z Googlom in družbo Katalyst Media Ashtona Kutcherja, s katerimi so skupaj ustanovili Intel IdeaJam, srečanja za »brainstorming«, ki so povezala posameznike z različnih ustvarjalnih področij, od glasbe, komedije, animacije, videa do izobraževanja.

Kutcher je lani novembra, da bi spravil IdeaJam v tek, oznanil, da bodo imeli sodelujoči producenti vsebin 48 ur časa, da ustvarijo šest inovativnih digitalnih vsebin, katerih rezultate zdaj lahko najdemo na Googlu in YouTubu.

Za agencijo OMD takšna partnerstva niso ključnega pomena le zato, da bi povzdignila profil svojih strank, temveč da bi na novo definirala oglaševalsko kreativo in medijski plan, kakršna poznamo.