Oglaševanje
14 ogledov

Po navdih na Slovenski oglaševalski festival

SOF Žurnal24 main
Pravijo, da se ideje zgodijo vsak dan in da so bistveni ljudje, ki so predani njihovim uresničitvam. Zato bo osrednja tema letošnjega Slovenskega oglaševalskega festivala, ki bo v Portorožu potekal med 20. in 22. marcem – navdih.

„Navdih združuje kreativnost, inovativnost in težnjo po presežku. V zaostrenih tržnih razmerah potrebujemo pozitivno energijo, navdih in dodatni elan, kar nam bo pomagalo na poti do uspeha. Zato želimo odpirati nova obzorja ter ustvarjati priložnosti za kreativno razmišljanje in inovativnost, ki sta vira poslovnih idej in uspešnih zgodb,” pravi Darja Zajc, predsednica 22. SOF-a in direktorica marketinga na Pro Plus.

Vrhunski predavatelji

Na SOF-u bodo nastopili številni domači in tuji predavatelji, ki jim doslej v Sloveniji še nismo imeli priložnosti prisluhniti. Tako bomo imeli čast, da bomo prisluhnili govorcem, kot so Alf Rehn, ki ga je britanski Times uvrstil med najvidnejše poslovne mislece sodobnega časa (Thinkers 50), Ravi Singh, ki ga je časnik USA Today označil za guruja političnih kampanj, revija USA Weekend Magazine pa razglasila za enega izmed petih najvplivnejših posameznikov, ki prek svojih spletnih storitev znatno vplivajo na potek ameriških volitev, Stephen Norman, ki že 36 let aktivno deluje v globalni avtomobilski industriji in je odgovoren za globalno trženje in komunikacije Renaulta, Josephine Green, promotorka sodobne miselnosti in novih spoznanj na področju družbenega razvoja, inovacij in sprememb, pa Dan Calladine, specialist za raziskovanje trendov v spletnih in »klasičnih« medijih ter merjenje njihove učinkovitosti.

Do 28. februarja cenejša prijavnina za osebno udeležbo

Za vse, ki želite na SOF, so organizatorji pripravili različne možnosti prijavnin za osebno udeležbo; vse do 28. februarja pa velja nižja cena. Pohitite in si zagotovite svoje mesto na festivalu kreativnosti in navdiha!

Več na www.sof.si.