Avto > Na Štrom
13085 ogledov

Nico Rosberg prestrašil Rimca v njegovem lastnem avtu

Nico Rosberg in Rimac Facebook/Nico Rosberg
Nekdanji svetovni prvak formule 1 Nico Rosberg je preizkusil skoraj izgotovljeni hrvaški superavto. In spravil Mateja Rimca na sopotnikovem sedežu v strah.

Danes upokojeni 35-letni Nico Rosberg, eden redkih dirkačev, ki je v minulih letih premagoval sedemkratnega F1 prvaka Lewisa Hamiltona, ima po nenadni upokojitvi leta 2016 danes pred seboj nove izzive. Med drugim je tako kot Hamilton ustanovil lastno ekipo, s katero se bo meril v novem off-road električnem motoršportu Extreme E. Rivala si bosta tako - tokrat v paddocku - spet stala nasproti ob startu sezone konec januarja.

Rosberg pa bo tudi eden prvih Zemljanov, ki si bo lastil novi hrvaški superstroj rimac C_two, ki jih bodo izdelali le 150. Hkrati je postal nekakšen neuradni ambasador znamke, saj je imel pred kratkim priložnost zapeljati zadnji prototip avta pred končno serijsko verzijo, ki naj bi bila povsem nared do prihodnjega poletja. Glede na posnetke se je vožnja odvijala v bližini dirkališča Grobnik, delovanje avta pa je Rosbergu predstavil Rimac osebno. 

Porsche taycan Presenetil Avto Hrvat je Porscheju v treh mesecih naredil boljši avto

Pozna faza razvoja pomeni, da nekatere funkcije pogona pri C_two še niso bile 100-odstotno nastavljene, niti še ni bila omogočena polna moč, ki bo sicer znašala neverjetnih 1408 kW (1915 KM). Mimo 100 km/h bo švignil prej kot v dveh sekundah, najvišja napovedana hitrost je prek 400 km/h.

Avto je sicer tako glede upravljanja električne energije kot glede spravljanja te energije do pogonskih koles nekaj svojstvenega v svetu avtomobilizma in nakazuje na novo generacijo vozil, kar so z vstopom v lastniško strukturo podjetja Rimac Automobilii prepoznala tudi nekatera največja avtomobilska imena (Porsche, Hyundai, Camel Group ...). Z Rimcem sodelujejo tudi nekatera slovenska podjetja.

Rimac morda ni vedel, da njegov avto zmore vse to

Ustanovitelj znamke Mate Rimac je Rosberga na začetku uvedel v napredno tehnologijo. Med drugim ima avto vrtljivi gumb, prek katerega bo voznik lahko po želji nastavljal, koliko odstotkov moči naj se razporeja med zadnji in prednji pogonski par koles. 

Nato je za volan sedel Rosberg. "Neverjetno je, kako dolgo traja razvoj zadnjih pet odstotkov avta," je pripomnil Rosberg bržkone z izkušnjami razvoja dirkalnika F1. "O da, to je najtežji del razvoja," mu je priznal Rimac in se zapletel v debato, kako naj se lotijo na videz tako banalne težave superavtov kot je glasen zvok kamenčkov, ki izpod koles zadevajo v karoserije iz ogljikovih vlaken. Rešitev Ferrarija pri laferrariju se je zdela Rimcu preslaba ...

Sledil je najbolj zabaven del videa:

"Lahko zdaj gremo?" je na neki točki med vožnjo skozi ovinke vprašal nekdanji prvak F1.
"Da malo bolj pritisneš? Prav."
"Misliš, da je varno, da ga pritisnem do konca?," je rutinsko in koncentrirano vprašal Rosberg.
"Ja ..." je nekoliko živčno odvrnil Rimac, ki se verjetno zlepa ni peljal tako hitro po običajni cesti, kot se je v naslednjih trenutkih.
"Morda malce zaviraj ...," je pripomnil pred enim od ovinkov.
"Kaj?", ga ni dobro razumel Rosberg.

"Uau, neverjetno! Fantastično, kako se drži ceste," je sproščeno razpredal eden najboljših voznikov moderne dobe, pa čeprav avta sploh še ni nastavil v najbolj zmogljivi "track mode".
Sopotnik Mate pa: "O sranje! Nihče mi ni povedal, da je to tudi del moje službe!"

Testna vožnja se je sicer na žalost končala nekoliko nepričakovano zaradi manjše napake na prototipu. Rimac pa je Rosbergu obljubil, da bo prav on prvi voznik izven podjetja, ki bo lahko čez nekaj mesecev preizkusil C_two na pravem dirkališču. Takrat bo tudi zares jasno, kakšno "raketo" ustvarja mlada hrvaška ekipa na čelu z Matejem Rimcem.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 1
  • pantani 07:45 26.november 2020.

    izgotovljeni?!!! Mi lahko prosim definirate besedo,ker jo prvič vidim!!!