Audi A6 je pravi managerski avtomobil, z oznako avant pa še prestižen družinski karavan. Združuje skladen dizajn z luksuzno in s centimetri v širino, višino in dolžino radodarno notranjostjo. Dolg je tudi seznam serijske in dodatne opreme. Tudi vozne karakteristike niso zanemarljive. In še varčen je, sploh v različici ultra. Za vloženi denar je to trenutno ena najboljših izbir v premium segmentu karavanov.
Audi A6 avant na prvi pogled z dizajnom ne izstopa. Čeprav je, sploh v črni barvi, „hudobnega videza“ in hkrati dinamičen, pa je preveč podoben manjšemu A4. To ni samo Audijeva hiba, tudi pri Mercedesu in BMW imajo tak oblikovni pristop.
Pri Audiju so sicer obljubili, da bo v prihodnje drugače, na kar namiguje že model Q2. Je pa vsaj na daleč, včasih pa tudi kaj bližje, težko razlikovati med A4 in A6, pa še med kakšnimi drugimi Audijevimi modeli - Q3 in Q5 nap primer.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
565L prtljažnika ni noben presežek. Tako prostornino ima avant že od 1998 leta naprej.
Avto na fotografijah nima digitalnih merilnikov temveč zgolj večji ekran med merilniki,G. Prebil bi moral kot poklicni novinar boljše obvladal pomen besed in njihovo uporabo.
Realna poraba 6,9 L/100 km ne pomeni teoretičnih 115 gCO2/km, pač pa realnih 182 gCO2/km !