Avto > Testi
252 ogledov

Citroën C4 ne pretirava z ambicijami

Citroën C4
1/21
Saša Despot
V ospredje ne sili, raje se osredotoča, da svoje delo opravi vestno in korektno, še posebej z zelo spodobnimi in varčnimi dizli, s čimer bi moral biti zanimiv za flotne kupce, ki si lahko izborijo dodatne popuste. Citroën C4 bo le še mirno počakal na naslednika.

Citroën C4 je z blago prenovo nekoliko dohitel protagoniste izredno zahtevnega C segmenta. Na zunaj so novosti opazne šele na drugi pogled z drugačno grafiko prednjih (LED) in zadnjih svetil, tako da avto še naprej deluje dovolj sveže.

Citroën C4 | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Precej sodobnejši pa je občutek v notranjosti, saj je osrednja konzola čistejša, na njej sedaj kraljuje sedempalčni sistem. Materiali so povečini kakovostni, gumbov je več kot denimo v bratrancu peugeotu 308, a to nikakor ni slabo, saj je nastavljanje klimatske naprave prek fizičnih gumbov veliko lažje in hitrejše opravilo kot pritiskanje na zaslon.

Udoben potovalnik

C4 je predvsem potovalnik. Sedeži so široki in udobni, podvozje mehkobno. Slednje na zaviti cesti pomeni veliko pokimavanja in bočnega premikanja vozila in potnikov, izkaže pa se na avtocesti, saj je nabiranje kilometrov takrat zelo nezahtevno.

Citroën C4 | Avtor: Saša Despot Saša Despot


Ne razumem logike, ki jo ubirajo pri znamki z različnimi izrazito glasnimi in nadležnimi zvočnimi opozorili. Bolje rečeno alarmi. Ko denimo ne zategnete takoj ročne zavore, a si vseeno drznete prijeti kljuko vrat. Po nekaj takšnih bolečih izkušnjah za moj bobnič sem pri ustavljanju nenadoma vedno deloval prav prestrašeno in preventivno hitel pritiskati ne ravno odzivno tipko elektronske ročne zavore. OK, namen dosežen, ampak …

Pri vseh ostalih lastnostih je citroën C4 dokaj običajen avto, ki se karakterno precej razlikuje od denimo C4 cactusa, pa tudi C4 picassoja, s katerimi si deli ime. Prtljažnik je za razred nadpovprečno velik, tudi prostora na zadnji klopi je dovolj.

 

avtomat

Motor:Motor:1.560 ccm, 73 kW (100 KM), 230 Nm pri 1.750 vrt./min


Poraba na testu:6,1 l/100 km, 98 g CO2/km


Zmogljivosti:177 km/h, 12,9 sek 0-100 km/h


Cena:22.470 € /23.130 (testnik z dodatki)

AvtoTest


Notranje udobje, prtljažnik, motor.


Premehko podvozje, “alarmi”, začetna cena.

Udobje.

Prenova je prinesla kar nekaj novih pomagal, tako da C4 lahko opozarja voznika na promet v mrtvem kotu in preprečuje nenamerno prehajanje voznih pasov, a pripomočka skupaj staneta 1.000 evrov! Ne pozna pa še sistema city AEB, za bluetooth ali USB priključek je potrebno seči po najvišjih dveh opremah, za serijski tempomat kar po najvišji.

 
Pogon.

Motor je ena svetlejših točk avtomobila. Resda ima le 73 kW (100 KM), a ti dobro opravijo svoje delo, prenos moči je kljub le petim prestavam menjalnika dober v različnih režimih. Do neke meje seveda, naglih avtocestnih skokov ne gre pričakovati. Odreže se tudi s porabo, ki jo je mogoče umiriti pri šestih litrih.

 
Konkurenti.

Če se želiš kosati z VW golfom ali ford focusom kot osrednjima figurama tega razreda, potem moraš vozniku ponujati veliko. Citroën C4 tega ne zmore. Tudi sorodni peugeot 308 je od njega veliko sposobnejši. Tako kot renault megana ga pestijo leta, s čimer tudi po vmesnih lepotnih operacijah težko vozi vštric celo modelom, kot so toyota auris, hyundai i30 ali kia ceed.

 
Vrednost.

Končno ceno vedno določijo v salonu in je pri znamki predmet številnih takšnih in drugačnih več tisočakov vrednih ugodnosti. K sreči. Če bi namreč verjel osnovni številki, da je C4 blue HDi 100 shine ocenjen na 22.500 evrov, bi zgolj z nasmeškom zaprl vrata salona. Tisočaka več kot za primerljivo močnega golfa highline? Lepo vas prosim. Za začetek bi pri C4 izbral razred nižjo opremo feel edition.

 
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.