Magazin > Film & Glasba & TV
7167 ogledov

Tako jo je Pop TV zakuhal novinarjem

MasterChef 2018
1/12
Anže Petkovšek Nova kuharska sezona MasterChef Slovenija 2018.
Tiskovne konference v svetu televizijske zabave že dolgo več ne potekajo po ustaljenih in dolgočasnih tirnicah.

Televizijske hiše se potrudijo, da novinarje malce podkupijo, a ne z darili, pač pa z dogodivščino.

Pop TV je novinarjem nove tekmovalce sezone MasterChef tako predstavil na prav poseben način. Med njimi tudi znanim novinarskim obrazom, kot so Nejc Simšič, Anja Komučar, Teja Pelko in Alma Rahne . S prevezo čez oči smo namreč preizkušali slastno kosilo in ugibali, s čim so nam ustvarjalci šova postregli. Na voljo smo imeli deset minut in novopečeni tekmovalci so nam nalogo, ki te pusti povsem nemočnega, še dodatno otežili s tem, ko so se šalili, da so na krožniku kobilice in ščurki. Previdno smo okušali kar z rokami in na koncu s skupnimi močmi ugotovili, kaj so nam zakuhali. Za začimbo tekmovalnosti, ki je osnovna sestavina vsakega dobrega šova, pa je poskrbelo dejstvo, da smo bili razdeljeni v tri ekipe. Zmagala je tista, ki je uganila največ sestavin na krožniku.

In s čim so nam postregli? Kobilic na srečno ni bilo, je bilo pa slastno mlado korenje, pire iz kolerabe, svinjska rolada z gobami in tartufi, šparglji oviti v popečeno panceto in sirove lizike.

Komentarjev 1
  • Lavdan 20:06 15.marec 2018.

    Ko vidim tega tetoviranega kuharja s slike, nisem več lačen.