Ameriška kolesarska ekipa Lidl-Trek je znova in zelo neposredno potrdila interes za sodelovanje s Primožem Rogličem. Aktualni zmagovalec Gira, ki ga pogodba na Jumbo-Vismo veže do konca leta 2025, je kljub 33 letom eden najbolj zaželenih kolesarjev na trgu, saj se zanj, resda še neuradno, zanimajo tudi pri Movistarju.
Šef Jumbo-Visme Richard Plugge je sicer po koncu dirke po Španiji, kjer je Roglič prispeval velik delež k popolni prevladi nizozemske ekipe, večkrat poudaril, da si želi Slovenca na vsak način obdržati pod svojim okriljem, čeprav se zaveda, da bi ga po izteku trenutnega dogovora lahko premamila ponudba katere od konkurenčnih ekip.
Zanimanje za Rogliča je v pogovoru za Marco potrdil generalni menedžer Lidl-Treka Luca Guercilena. Njegovo moštvo je po vstopu novega pokrovitelja, nemške trgovske verige Lidl, dobilo zajetno finančno injekcijo in se s krepko povečanim proračunom pričelo nemudoma ozirati za največjimi kolesarskimi asi.
Po besedah šefa ekipe se nadejajo ekspresnega preboja v sam svetovni vrh, pri čemer želijo s prestola izriniti tudi Rogličevega trenutnega delodajalca. Naloga bo vsej prej kot lahka, saj ima Jumbo-Visma za seboj eno najdominantnejših sezon v zgodovini tega športa. Postala je namreč prva ekipa doslej, ki je v enem letu osvojila vse tri največje dirke - Giro, Tour in Vuelto. Pod prvo se je v večnem mestu podpisal Roglič, Tour je še drugič zapored pripadel Dancu Jonasu Vingegaardu, na Vuelti pa je na svoj račun prišel še Američan Sepp Kuss.
Roglič je pred poslednjo etapo na Vuelti zavrnil možnost predčasne selitve, kar pa zainteresiranih snubcev ne bo odvrnilo od preizkušanja njegove lojalnosti Jumbo-Vismi. "Zanimamo se zanj," je bil v pogovoru za Marco iskren šel Lidl-Treka. "Dobri kolesarji so vedno zanimivi. Bomo videli, kaj se da narediti, če se bo znašel na trgu. Trenutno ima pogodbo," je možnost odkupa zavrnil Guercilena.
Spregovoril je tudi o visokih tekmovalnih ambicijah. "Pred desetimi leti je imel samo Sky zelo velik proračun, danes pa se s takšnim proračunom lahko pohvalijo vsaj štiri, morda celo pet ekip. Lidl si želi, da postanemo številka ena na UCI-jevi lestvici in da osvajamo tritedenske dirke. To ne bo lahko, a takšen izziv smo si zastavili," je povedal Guercilena.
Moštvo bo v prihajajoči sezoni stavilo na mlada imena, obenem pa bodo pozorno premljali dogajanje na trgu in se poskušali priključiti lovu na katerega od najboljših kolesarjev na svetu. "Načeloma je vse nared, čeprav se nam lahko pridruži še kakšen kolesar. Na splošno smo zadovoljni z našimi kadrovskimi potezami. Zavedamo se, da ima šest svetovnih zvezdnikov sklenjene pogodbe, zato jih je v tem trenutku težko privabiti. Če bi kateri od njih želel zapustiti svojo ekipo, bomo opravili analizo, ali bi bil primerna izbira za naše moštvo."
Ekipa pa se ni okrepila le finančno, temveč tudi kadrovsko. "Skupaj s kolesarji in osebjem bomo imeli nekje 160 članov. Imamo strokovnjake za zagotavljanje uspešnosti, prehranske svetovalce, psihologe, analitike, itd. Povečali bomo obseg specializiranega kadra. Včasih smo vse naredili s kolesarji, maserji, mehaniki in direktorji. Danes temu ni več tako. Potrebujemo veliko več ljudi, saj organizramo tudi več trening kampov. Želimo si, da bo z vstopom Lidla to postal zmagovalni projekt," je zaključil Guercilena.
🍓 Seks klepet s pravimi dekleti 18+ 👉 𝐖𝐖𝐖.𝐘𝐄𝐒𝟒.𝐅𝐔𝐍 💦 id04146639
Če bi Lidl počakal z nakupom moštva kakšno leto, bi lahko kupil Jumbo Vismo ! Bilo bi ceneje in že utečeno ! Tako pa mogoče ne bo nikoli nič !
Primož naj čim prej prestopi, da mu ne potrebno na ukaz prepuščati uvrstitve.